Kwaliteit, privacy en klachtenregeling

Hier vindt u mijn kwaliteitsstatuut en privacy statement.

Daarnaast houd ik mij aan de beroepscode voor psychiaters, die u hier kunt inzien. Indien u desondanks niet tevreden bent over de behandeling, dan kunnen we dit bespreken en samen zoeken naar een oplossing. Indien uw klacht naar uw mening niet naar tevredenheid wordt besproken, heeft u de mogelijkheid contact op te nemen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris via de Nederlandse Vereniging voor Psychiatrie.

U kunt de klachtenfunctionaris bereiken door het sturen van een e-mail naar klachtenfunctionaris@nvvp.net. Vermeldt u in de mail in ieder geval uw telefoonnummer, zodat de klachtenfunctionaris contact met u op kan nemen voor een toelichting dan wel een gesprek. 

Wordt uw klacht, ook met bemiddeling van de klachtenfunctionaris, niet of onvoldoende opgelost, dan kunt u de klacht tevens voorleggen aan een onafhankelijke en erkende geschillencommissie die een bindende uitspraak doet. De geschillencommissie is schriftelijk, telefonisch of digitaal te benaderen, via onderstaand adres:

Geschillencommissie Vrijgevestigde ggz-praktijken

Postbus 90600

2509 LP Den Haag

070 – 310 53 10 (op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur)

www.degeschillencommissie.nl